недеља, 22. април 2012.

Записник са четврте седнице у школској 2011/12. г.


Р Е П У Б Л И К А  С Р Б И Ј А
Горњи Милановац
ОШ '' Десанка Максимовић''
Број:  112
Датум: 23.03. 2012. године


ЗАПИСНИК СА СЕДНИЦЕ
УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНТА

Редни број седнице:   4.
Број присутних представника:  8 од 14 
ДНЕВНИ РЕД:

1) Усвајање записника са претходне седнице
2) Извештај о прикупљању помоћи за лечење Бранке Ђорђевић Иконић
3) Информације о завршном испиту и програму професионалне оријентације
4) Разно

Ток седнице
Председник је отворио четврту седницу и најпре прочитао предлог дневног реда. Предлога за допуну није било, па је дневни ред стављен на гласање и усвојен.
1.
Прешло се на прву тачку, односно усвајање записника са претходне седнице. Председник Парламента је  прочитао записник, а потом је упитао да ли неко има примедбе. Пошто није било примедби, записник је стављен на гласање и једногласно усвојен.
2.
На претходној седници Парламента разговарало се о прикупљању помоћи за лечење Бранке Ђорђевић Иконић, мајке ученика наше школе из Горње Црнуће. У периоду између треће и четврте седнице организована је акција у којој су учествовали ученици свих одељења у школи, као и запослени. Том приликом је прикупљено 55866,00 динара, а новац је уплаћен на рачун који је за ову сврху отворен у Комерцијалној банци. Признанице и уплатнице о прикупљеном новцу су архивиране код секретара школе. Изражено је задовољство због успешно спроведене акције и захвалност свима који су учествовали.
3.
По трећој тачки дневног реда, ученици су упознати са Правилником о програму завршног испита у основном образовању и васпитању и његовим најважнијим одредбама.
Завршним испитом процењује се колико је ученик током осмогодишњег школовања овладао знањима и умењима из српског језика, математике, историје, географије, биологије, физике и хемије. Завршни испит након завршеног осмог разреда, полажу сви ученици. Завршни испит ученици ће полагати у основним школама у којима су завршили осми разред. Ученици полажу завршни испит писаним путем, решавањем тестова.
Ученици који завршни испит полажу након завршетка наставне 2011/2012. године, тај испит полажу из два предмета, и то српски језик и математика, а тестови ће имати 25% потпуно познатих задатака, претходно објављених у збирци задатака, 25% делимично познатих задатака насталих делимичном изменом задатака који су већ објављени у збирци задатака и 50% задатака чији садржаји и решења нису садржани у збирци.
Завршни испит за ученике који тај испит полажу након завршетка наставне 2012/2013. године састојаће се од два предмета, и то српски, односно матерњи језик и математика, а тестови завршног испита имаће 25% делимично познатих задатака и 75% потпуно непознатих задатака.
Ученици који заврше осми разред у школској 2013/2014. години полажу завршни испит употребом теста из предмета српски језик, математика и употребом комбинованог теста из наставних предмета, и то: историје, географије, биологије, физике и хемије. Тестови завршног испита састављени су од непознатих задатака.
Прво пробно завршно тестирање из комбинованог теста обавиће се током школске 2011/2012. године.
Друго пробно тестирање из комбинованог теста са потпуно непознатим задацима обавиће се током 2013. године.
Ученик по основу општег успеха и успеха на завршном испиту остварује укупно 100 бодова, и то највише 60 бодова по основу општег успеха, а по основу успеха на завршном испиту највише 40 бодова.

Министарство просвете и науке и Министарство омладине и спорта, у сарадњи са Немачким удружењем за међународну сарадњу (Deutsche Gesellschaft fuer Internationale Zusammenarbeit GIZ BOSS), реализује пројекат Професионална оријентација на прелазу у средњу школу. Циљ пројекта је успостављање функционалног и одрживог система и програма професионалне оријентације за ученике на прелазу између основне у средњу школу. Предвиђено је да Пројектом буду обухваћене све основне школе у Републици Србији у периоду од 2011. до 2013. године.

Наша школа се  пријавила за учешће у Пројекту. Учешће подразумева да школа:

• формира школски тим за професионалну оријентацију од три члана (стручни сарадник/ци и наставник/ци);
• обезбеди учешће тима на базичној обуци (у трајању од три дана);
• имплементира програм професионалне оријентације са ученицима 7. и 8. разреда кроз слободне активности и часове одељењске заједнице;
• документује активности школе у реализацији Пројекта (извештаји о реализованим активностима);
• доприноси развоју мреже школа и партнера у пројекту професионалне оријентације.
За имплементацију Пројекта, GIZ BOSS је обезбедио:
• средства за обуку школских тимова;
• приручнике за сараднике/наставнике за рад са ученицима и портфолио за ученике 7. и 8. разреда;
• менторску подршку водитеља обуке у школама које имплементирају Пројекат;
• опремање простора за професионалну оријентацију у складу са потребама пројектних активности.
4.
Под тачком разно није било предлога за дискусију.
Пошто је исцрпљен дневни ред, седница Ученичког парламента је завршена у 13.00 часова.


 Датум:                                                                             председник Ученичког парламента
23. март 2012. г.                                                              _Немања Станојевић_____________
                                                                                         записничар Ученичког парламента
                                                                                        _Милица Вујовић________________

Нема коментара:

Постави коментар